divendres, 5 d’agost del 2011

AVUI ÉS EL MEU SANT!

A casa som de celebrar el sant. Celebrem Sant Josep, Sant Francesc Xavier, Sant Enric, Santa Júlia, Santa Marina.......en fi, que el nom és el primer regal que et fan al néixer i és important encertar, perquè normalment t’acompanya tota la vida. Per aquelles coses de l’atzar a mi em van posar el nom de Neus, un nom bonic, curt i clar, que parla de puresa i no té diminutius. De fet,  el funcionari del registre em va inscriure com Maria de las Nieves, però que jo recordi mai ningú m’ha cridat per aquest nom.  De fet, el nom que els meus pares tenien pensat no era aquest, però el dia que vaig néixer va caure una gran nevada a Sabadell i van decidir posar-me el nom de Neus. 

Com diu el meu pare, sóc afortunada des del mateix instant del naixement, perquè no va caure calamarsada!.  Doncs això, .....que avui celebro que no em dic “calamarsa”, i que un 20 de desembre va nevar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada