dimecres, 11 de desembre del 2013

UNA MICA DE CALMA!

Quan necessito una mica de calma tanco tots els arxius i em poso a escriure. El que sigui. El que surti. Aquesta és una setmana d'intensa activitat. El dia a dia em treu energia, perquè s'acaba l'any i sembla que per alguns s'acaba el món. A més, demà tenim un Ple municipal que s'endevina carregat. Per tant, haig de trobar una estona per desconnectar com sigui i carregar piles. Això no sempre és fàcil, però m'ajuda molt la meditació. Fa temps que he descobert que t'allibera del patiment, pacifica la ment i et permet encarar la vida amb més serenor. Realment és necessari trobar el teu espai de pau interior i agafar distància del ritme de la vida, dels obstacles i de les debilitats humanes. Ho he acabat convertint en un hàbit que m'aporta molta tranquil·litat. La ment oberta et permet mantenir el cor obert i això és molt saludable. Com a mínim, per ara tinc una salut de ferro!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada