dimecres, 21 de març del 2012

RESPOSTA A UN VÍDEO PER UN DESTACAT ADVOCAT DEL COL·LECTIU RONDA

Recentment ha aparegut per la xarxa un curiós vídeo titulat “ El major robatori de l’història de Catalunya”. Confesso que em vaig empassar tota la gravació -i cal tenir ganes- per la curiositat de saber quina prova fonamentava un títol tant contundent. Certament, vaig quedar molt decepcionada. Fins i tot molesta. Cap prova. Només insinuacions i molta, molta confusió. La veritat, fer afirmacions com la de “niu de corrupció”, “un forat negre” o que "s’ha robat centenars de milions” requereixen al meu entendre comptar amb documents i proves concluents. Precisament, ahir al Ple del Consell Comarcal del Maresme es va formular una pregunta per part d'un grup polític sobre el tema, perque és clar, la tendència natural és creure que són certes les afirmacions que circulen per la xarxa. Jo no entro a valorar el fets, perquè no disposo d'informació suficient, però el vídeo em va semblar molt poc documentat.

Avui al Blog de la senadora Montserrat Candini he pogut llegir una resposta més ben documentada i fonamentada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada