dimecres, 23 de gener del 2013

ENS HEM BEGUT EL SENY?

L'enfrontament estèril cansa. Em cansa a mi i, sincerament, crec que cansa a la gent. La cançó enfadosa i sistemàtica entre Duran i CDC em cansa i m'avorreix. Sóc conscient que, tal com estan les coses, la meva sinceritat pot molestar, però és el que sento i tinc per costum dir i escriure el que penso. Hi ha opinions de. Duran que no m'agraden i no comparteixo, algunes fins i tot em desconcerten. Però la política no és un joc de nens, i focalitzar el decensís en una persona em resulta massa infantil. El context actual que viuen moltes famílies al nostre país no deixa espai a crispacions absurdes que alimenten els mitjans d'informació. Pensem que pels clàssic una virtut fonamental és la prudència, i en aquests moments perdre el temps en debats interns exposats a la llum pública és irresponsable i ens distreu de l'objectiu fonamental que ens hem marcat els catalans. Duran és un talent. Duran no és l'enemic del sobiranisme, ni la causa dels resultats electorals. No perdem el seny. Perdre el seny ens ho pot fer perdre tot. Keep Calm.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada