dijous, 8 d’agost del 2013

FENT LES MALETES



M’agrada fer maletes. És una sensació indescriptible. No és tant el petit plaer de doblegar i desar cada objecte o triar la roba que m’enduré, sinó que entre cada plec de la roba em desfaig de la rutina i el cansament de tot un any, i endreço la il·lusió de conèixer nous paisatges. Però avui no puc evitar mirar la maleta encara buida i sentir una espurna de tristesa. El meu cor espera que es curin les ferides i torni la vida. Una vegada més, penso com n’és d’estrany el destí. Com és d’absurda la vida. Com, de sobte, tots els teus somnis i els d’aquells que més estimes queden suspesos en un silenci interminable. 

La tarda s'ha tornat grisa. Dins el meu cap fa una estona que ressona una de les meves cançons preferides “camins que ara s’esvaeixen, camins que hem de fer sols, camins vora les estrelles, camins que ja no hi són, camins somnis i promeses, ....no és senzill saber cap on has de marxar, pren la direcció del teu cor......”. Viure és això, tirar endavant amb la tristesa a l'esquena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada