dimecres, 18 de novembre del 2009

"LA RIERA", NOVA SÈRIE DE TV3

Fa mesos que em vaig assabentar a través del Consell Comarcal del Maresme que TV3 posa fi al serial "El cor de la ciutat". El substituirà un nou serial que tindrà com escenari el Maresme. Això d'entrada em va agradar. És evident que es tracta d'una autèntica oportunitat de promoció per la comarca i els seus municipis. A més, a la seu del Consell Comarcal del Maresme tindrem treballant a la persona encarregada de buscar els escenaris naturals per la gravació. Què us hi jugueu a que surt el parc Francesc Macià, ninots inclosos?

De la nova sèrie no tinc massa informació. Només que va sobre una familia que obre un restaurant a una població fictícia del Maresme i que el rodatge comença el dia 20 de novembre. Tampoc sabia el títol de la sèrie, però ahir vaig llegir que es dirà "La riera". No es podia haver trobat un nom millor, oi?. Al Maresme sabem molt de rieres. A Malgrat també.  De fet, el culebrot juga amb el nom de la familia Riera que durà el restaurant i amb l'element geogràfic pròpi del Maresme. Ja es ben curiós que a Malgrat també poguem fer jocs de lletres entre cognoms, situacions polèmiques i accidents geogràfics, no?.

En fi, que trobarem càmeres pel carrer. Això em fa venir al cap algunes idees..........Pensem-hi!

2 comentaris:

  1. Doncs apa, cap a la pluja d'idees de divendres.
    En calen de tota mena...

    ResponElimina
  2. Esasto. Tots a la reunió de la Plataforma!!

    ResponElimina